PN-EN ISO 9001-2015

 
mw_1237966400.jpeg
 
Burmistrz Stronia Śląskiego podjął decyzję o wdrożeniu systemu zarządzania jakością w/g normy PN – EN ISO 9001-2001 w Urzędzie Miejskim w Stroniu Śląskim.

Norma ISO to coraz powszechniej stosowane na całym świecie znakomite narzędzie do usprawnienia zarządzania w danej jednostce w oparciu o sprawdzone w praktyce i uznane międzynarodowo zasady.

Rozważnie i skutecznie wdrożony system zarządzania jakością daje konkretne efekty. Powoduje, że system zarządzania jest uściślony, kompletny, realizowany w warunkach nadzorowanych, konsekwentny i w sposób ciągły doskonały.

Zarządzanie przez jakość to proces budowany głównie dla potrzeb wewnętrznych organizacji, jednakże efekty wdrożenia tego systemu są kierowane na zaspokojenie potrzeb Klienta.

„Myślę, że wdrożenie tego systemu w naszym Urzędzie daje pewność, iż będzie on działał w sposób efektywny i profesjonalny oraz że będzie posiadał wysoki standard obsługi Klientów” – dodaje Zbigniew Łopusiewicz Burmistrz Stronia Śląskiego.

 

„Jakość nie jest dziełem przypadku,
zawsze jest wynikiem wysiłku człowieka”
John Ruskin
  
 

ZAPOZNAJ SIĘ Z POLITYKĄ JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO
W STRONIU ŚLĄSKIM

PDFPolityka jakości UM.pdf (430,06KB)

(pdf 624 KB)
KSIĘGA JAKOŚCI DOSTĘPNA JEST W URZĘDZIE MIEJSKIM
W STRONIU ŚLĄSKIM U PEŁNOMOCNIKA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (POK. NR 25)