Agencja pocztowa dla przedsiębiorców!
Poczta Polska S.A. zaprasza do współpracy osoby zainteresowane prowadzeniem Agencji Pocztowych na terenie województwa dolnośląskiego.
Agencja Pocztowa to niewielka placówka świadcząca usługi pocztowe, np.: przyjmowanie listów, paczek, wpłat na rachunki bankowe, przekazów pocztowych, odbiór listów i paczek.
Od kandydatów na Agentów Pocztowych oczekuje się:
- zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowości do jej prowadzenia,
- dysponowania lokalem (własnym lub wynajętym),
- zapewnienie podstawowego wyposażenia biurka, komputera, drukarki, czytnika kodów kreskowych.
Agentom Pocztowym oferuje się:
- szkolenia,
- oprogramowanie,
- sprzęt eksploatacyjny, np. waga do listów i paczek, datownik, druki i materiały niezbędne do realizacji usług pocztowych,
- elementy wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej (szyld z logo, semafor),
- stałe wynagrodzenie, a w przypadku wypracowania przychodów powyżej określonej kwoty, atrakcyjną prowizję uzależnioną od sprzedaży.
Agentem Pocztowym może zostać również osoba będąca właścicielem sklepu, biura podróży, agencji ubezpieczeniowej lub innego punktu handlowo-usługowego i prowadzić działalność pocztową jako dodatkowe źródło dochodu.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków współpracy można uzyskać w Regionie Sieci we Wrocławiu, tel.: 71 3471776 lub 502018286, e-mail:renata.siek@poczta-polska.pl