Podsumowanie projektu Jakość w Urzędzie
16 września 2011r. we Wrocławiu uczestniczyliśmy w Konferencji podsumowującej projekt „ Program doskonalenia, jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie”. Kierownictwo Urzędu Miejskiego w Stroniu Śląskim zaprezentowało osiągnięcia, zmiany jakie wprowadzono oraz omówiono rezultaty wdrożonego projektu. Najważniejsze tematy Konferencji to m.in: systemy zarządzania jakością stosowane w urzędach (ISO 9000 i Model CAF) obszary zastosowania, korzyści z wdrożenia, przebieg procesu wdrażania w urzędach, najlepsze rozwiązania i praktyki urzędów, zarządzanie procesowe i systemy informatyczne wspomagające zarządzanie.
W konferencji uczestniczyło 158 osób, w tym m.in Zastępca Dyrektora Departamentu Administracji Publicznej MSWiA pan Andrzej Trzęsiara, Marszałek Wojewodztwa Dolnośląskiego pan Rafał Jurkowlaniec, Szefowie i Kierownicy Programu 27 urzędów uczestniczących w projekcie, władze Urzędu Miasta w Dzierżoniowie, konsultanci Umbrelli. Z satysfakcją informujemy, że 96 % uczestników oceniło konferencję jak dobrą i bardzo dobrą.
Więcej informacji na temat konferencji znajdą Państwo na stronie www projektu.